Handelsbetingelser

1) Bestilling

Når du har besluttet dig for, at du gerne vil bestille et af vores produkter, så skal du starte med at udfylde dine oplysninger. Vi skal bruge dit fulde navn, din adresse, postnummer og by samt din email og dit telefonnummer. Når du har udfyldt dette skal du gå til betaling. Så snart du har udfyldt dine betalingsoplysninger, skal du trykke på knappen "Gennemfør køb". Alle vores priser er inkl. moms. 

2) Betaling

Betalinger på vores side foregår i DKK. Vi har flere betalingsmetoder, som du kan vælge imellem. Du kan enten vælge kortbetaling med Visa, Mastercard, Dankort. Til virksomheder tilbyder vi betaling med faktura efter levering. Vi tager ikke kortgebyrer. Du kan også betale med Mobilepay. Efter du har udfyldt dine leveringsoplysninger, så skal du vælge om du vil betale med kort eller fakturabetaling. Hvis du vælger at betale med kort, skal du bare udfylde dine kortoplysninger og trykke på "Gennemfør køb". Hvis du derimod vælger at betale med faktura, så skal du også bare gennemføre købet, og så skal du først betale din faktura efter levering. Pengene trækkes først fra kortet når varen er afsendt fra vores lager. Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.

Ved køb med Anyday vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din

månedsydelse den 1. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos Anyday.

Anyday finansierer køb for op til 20.000 kr.

3) Levering

Alle ordrer der er på lager vil blive afsendt fra os inden for 1-3 arbejdsdage, og det tager kun cirka 24 timer, når de sendes fra vores lager til din leveringsadresse.

Alle ordrer leveres med DAO365, Bring, GLS eller PostNord, afhængigt af hvad du har valgt under bestillingen – og derfor kan vi også levere indenfor 24-48 timer såfremt varen er på lager. Du kan vælge levering til pakkeshop  (49 kr.) eller levering til døren (69 kr.).

Vi leverer til Danmark, Sverige og Norge.

4) Fortrydelsesret

Som forbruger har du 101 dages ret til retur på vores hjemmeside.

Din fortrydelsesret ophører 101 dage efter, at du har modtaget din ordre. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Din fortrydelsesret indebærer desuden også, at du senest 101 dage efter modtagelse, har gjort os opmærksom på din annullering. Du kan sende en email til info@flosser.dk, hvis du vil fortryde dit køb, eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Såfremt du gør dig brug af din fortrydelsesret indenfor 14 dage, har du yderligere 14 dage til at returnere produkterne til os.

Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af din ordre uden, at gøre os opmærksom på fortrydelsen. 

Hvis en ordre returernes til os fordi den ikke afhentes fra en pakkeshop eller fordi leveringsadressen ikke udfyldes korrekt, forbeholder vi os retten til at opkræve de omkostninger, vi vil blive opkrævet af forsendelsesfirmaet for denne retur. 

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

5) Returnering

Når du har gjort os opmærksom om fortrydelsen af din ordre, har du 14 dage til at returnere varerne til vores lager. Du skal selv betale omkostningerne til returfragten, og det er dig der hæfter, hvis der skulle ske skade på varerne, når de sendes til os.

Sendes til følgende adresse:

PakkeCenterNORD
C/O Vogelsang Trading
Karlskogavej 5D
9200 Aalborg SV

Produktets tilstand ved returnering

Du er ansvarlig for eventuelle forringelser af varens værdi. Med andre ord kan du prøve produktet på samme måde som om du prøvede det i en fysisk butik, men du bør ikke tage den rigtigt i brug. Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage.

Tilbagebetalingsbeløbet afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

6) Reklamationsret

Købelovgivningen er gældende for alle varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret på alle vores produkter. Hvis din klage er berettiget, betyder det, at du enten kan få genstanden repareret, udvekslet, pengene tilbage eller en rabat i prisen afhængigt af den specifikke situation. Du skal klage inden for “rimelig tid”, efter at du har opdaget fejlen. Hvis du klager inden for to måneder efter fejlen er blevet opdaget, vil klagen altid være rettidig. Varen skal altid returneres i korrekt emballage. 

 

7) Privatlivspolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler på vores hjemmeside:
Navn, adresse, telefonnummer og din e-mail.
Vi registrerer  og vidergiver dine personlige oplysninger for at kunne levere varen til dig. Vi videreformidler dine oplysninger til vores fragt håndteringssystem såvel som vores fragtleverandør. Personoplysningerne er registreret hos Aspera Group ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder også med en række andre virksomheder, der lagrer og behandler data. Virksomheder behandler kun oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til eget brug eller videregive disse. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på flosser.dk er Aspera Group ApS.

Som registreret hos Aspera Group ApS har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registrering. Du har også ret til at forstå, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. For yderligere information kontakt venligst: info@flosser.dk

 

8) Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kundeservice på info@flosser.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

 Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr  

9)  Firmaoplysninger

Her kan du se vores fulde firmaoplysninger:

VOGELSANG TRADING DMCC

Business reg. nr.: DMCC195365

Unit No: BA227

DMCC Business Centre Level No 1

Jewellery & Gemplet 3

Dubai

UAE